Haida-Besar Kemungkinan

Lyrics contibute ::Yusmahwazrul Shah

Haida-Besar Kemungkinan

siapa sangka bahtera yang kita layar
akhirnya tenggelam didasar
siapa duga kemesraan yang terjalin
dengan mudah kasihmu berpaling
hilang pedoman hidup sejak cinta berakhir
jiwa tidak tenteram siang bagaikan malam
apalah yang terdaya aku lakukan
selain air mata menjadi teman sepiku
rasa kasih terhadap diri ini
tak ubah air di daun keladi
tiada kesan apabila tertumpah
hanya aku tak putus di landas benang

berat penyiksaan yang kau hadiahkan
apakah salah apakah dosa
sehingga kesetiaan begini lama
sanggup engkau menodainya tanpa berfikir panjang
besar kemungkinan engkau ada insan lain
dan aku padamu tak lagi penting
kalau ku ikutkan hati ku habiskan riwayat ini
namun keimanan diri masih menebal dihati
jelaslah semua sangkaan ku
bila terbukti di depan mata
tempatku di kamar hatimu
disinggahi oleh kekasih baru

akurlah aku pada kenyataan ini dan tak perlu lagi ku menanti
cuma ku menyesal diatas pertemuan dulu
yang menjeratkan aku dengan cintamu


©2008 Disc Jockey Multimedia All Copyright reserved


Muat turun lagu diatas?? Hanya klik tetikus anda pada ikon di bawah ini...

Photobucket Link ni disumbang oleh :: djfarrel

Sejuta penghargaan kepada yang menyokong http://www.djfarrel.blogspot.com//. Tidak ketinggalan juga kawan-kawan saya yang baik hati dan pemurah kerana menolong saya mem'promote'kan blog ni.. Kerepek, Underthejet, Dj Juztin, Webmaster, Nsem Man,Zarul Fabulous,Wazrul Shah and Baby Manja kerana menyokong blog ini. BRAVO DISC JOCKEY MULTIMEDIA!!!!


0 comments to "Haida-Besar Kemungkinan"

Ruang Iklan


Central Blog's Fan Box

Central Blog on Facebook

Tweet Us!

Share Your Mp3

You got mp3 to share? Click here or Click here

Feed


Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

KampungFM




TagMe!

Blog Archive

Followers

Recent Readers

Tracker

eXTReMe Tracker

zis Studio
Page Rank Icon




View My Stats
web stats


wibiya widget

Web hosting for webmasters